نقد و بررسی اجمالی

مودم روتر LTE 4G/3G نزتک مدل 77DX با عنوان «قوی ترین مودم سیم کارت رومیزی» به بازار ایران عرضه شد. این محصول مجهز به فناوری Wi-Fi نسل 4 (CAT) و MiMo 2*2 است که برای کاربران خانگی و اداری طراحی و تولید شده است. برای آشنایی با مشخصات فنی و ظاهری دستگاه با ما همراه باشید.

مشخصات محصول :

1. روتر مودم Neztech 4G/3G CAT4 LTE مدل 77DX با چیپست قدرتمند و قابلیت پشتیبانی از تمامی اپراتورهای ایرانسل، رایتل، شاتل و همراه اول را دارد.

2. پورت micro USB برای اتصال به پاور بانک است.

3. پشتیبانی از کدهای دستوری SMS و USS را دارد.

4. مجهز به فناوری MiMo 2*2 می‌باشد.

5. دارای 1 پورت WAN/LAN و 3 پورت LAN است.

6. قابلیت پشتیبانی از 32 کاربر به طور همزمان را دارد.

7. در فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 4 آنتن خارجی پیشرفته، اتصالی روان، سریع و پایدار را برای شما به ارمغان می آورد.

مودم روتر LTE 4G/3G نزتک مدل 77DX

ویژگی‌های ظاهری مودم روتر LTE 4G/3G نزتک مدل 77DX

در دنیای امروز سلیقه اکثر افراد جامعه به سمت مینیمالیسم و سادگی رفته است و دکوراسیون داخلی اکثر خانه ها و ادارات کوچک و بزرگ از این سبک شیک و چشم نواز پیروی می کند. در این راستا مودم روتر 77DX نزتک برخلاف سایر محصولات مشابه در بازار از طراحی مینیمال و ابعاد استاندارد برخوردار است.

تنها موارد نصب شده در جلوی مودم نشانگرهای LED نشان دهنده وضعیت روشن و خاموش بودن مودم. اتصال به اینترنت، استفاده از پورت های شبکه و … است که در نهایت به زیبایی در لبه جلویی محصول قرار گرفته اند.

تمامی پورت ها و اینترفیس‌ها در پشت مودم قرار گرفته اند و دسترسی آسان را با حفظ نمای جلویی مودم فراهم می کنند. همچنین 4 آنتن خارجی در این محصول  با زاویه دلخواه کاربر قابل تنظیم بوده جنس بدنه مودم از PVC مقاوم ساخته شده است تا احتمال آسیب دیدن مودم در اثر افتادن به حداقل برسد.

پورت ها و رابط مودم روتر نزتک مدل 77DX

مودم روتر LTE 4G/3G نزتک مدل 77DX دارای یک پورت WAN/LAN و سه پورت شبکه RJ-45 با سرعت 100 مگابایت می‌باشد. همچنین درگاه سیم کارت میکرو و آنلاک با قابلیت پشتیبانی از تمامی اپراتورهای ایرانسل همراه اول. رایتل و شاتل بر روی دستگاه نصب می‌شود که منبع اصلی تامین اینترنت مودم محسوب خواهد شد.

یکی از نقاط قوت مودم 77DX پورت micro USB مودم برای اتصال به پاور بانک است. در واقع. روتر مودم Neztec NZT-77DX همچنان می تواند در شرایط خاص مانند قطع برق یا عدم دسترسی به پریز به اینترنت پرسرعت متصل شود.

پورت آداپتور و محل RESET مودم نیز به همراه رابط های دیگر در پشت مودم تعبیه می‌شود تا بهترین دسترسی به پورت و رابط ها را برای کاربر فراهم کند.

 اطلاعات شبکه و فرکانس :

مودم روتر LTE 4G/3G نزتک مدل 77DX از شبکه های LTE، 4G و 3G پشتیبانی کرده و با حفظ کیفیت، اتصال همزمان 32 کاربر بی سیم را در فرکانس 2.4 گیگاهرتز با استاندارد 802.11b/g/n تا حداکثر برد 100 متر پوشش می‌دهد.

در فرآیند طراحی و تولید محصول از نهایت دقت و نوآوری برای اطمینان از سازگاری 4 آنتن پیشرفته مودم Neztec 77DX استفاده میشود تا اتصالی قدرتمند و روان فراهم کند.

همچنین 4 پورت LAN با سرعت 100 مگابایت امکان اتصال قدرتمند را برای دستگاه های قابل اتصال از طریق LAN مانند کامپیوتر، کنسول های بازی، دستگاه های DVR و … فراهم کرده و کاربر می تواند علاوه بر اینترنت سیم کارت از دستگاه به عنوان روتر بی سیم استفاده کند.

مودم روتر LTE 4G/3G نزتک مدل 77DX

منبع تغذیه مودم و استفاده از پورت micro USB

در دنیای امروز نیاز به اینترنت در تمام ساعات زندگی روزمره مردم احساس می شود و نمی توان این پیوند نامرئی اما نزدیک و حیاتی را نادیده گرفت. به همین دلیل در طراحی NZT-77DX تمامی امکانات بررسی و نهایت تلاش کارشناسان تولید محصول به کار  می‌شود. تا این مودم روتر بتواند حتی در شرایط سخت نیز اتصال به اینترنت پرسرعت را حفظ کند.

در نتیجه علاوه بر آداپتور مودم 12 ولت و قابلیت تغذیه با برق شهری، یک پورت micro USB نیز بر روی محصول تعبیه می‌شود تا در مواقعی که امکان اتصال به برق شهری وجود نداشت، از منبع جایگزین استفاده کنید.