اپلیکیشن کانال – Channels

اپلیکیشن کانال یکی از سرویس‌های  اختصاصی نت باکس است. به این معنی که شما تنها با داشتن نت باکس می‌توانید  به آن دسترسی  داشته باشید. جالب است بدانید که این سرویس یکی از  پرطرفدارترین امکانات نت  باکس از دیدگاه کاربران است. دلیل آن نیز  قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی است که  سرویس کانال نت باکس دارد:

  • دسترسی به کانال‌ها و ویدیو کلیپ‌های مختلف از یوتیوب، آپارات و …
  • امکان استفاده از زیرنویس
  • انتخاب کیفیت پخش مورد علاقه برای تماشای بدون وقفه بسته به وضعیت اینترنت
  • ساختن آرشیو مورد علاقه از کانال‌های دلخواه
  • امکان درخواست برای اضافه کردن کانال جدید از تیم محتوا نت باکس

حال  یکی از دسته‌بندی‌های ویدیوهای داخل کانال، به تناسب اندام، ورزش و  فیتنس  اختصاص دارد. برای دسترسی پیدا کردن به آن، ابتدا به نت استور و سپس  تب  کانال بروید.

اپلیکیشن کانال نت باکس روی تلویزیوناپلیکیشن کانال نت باکس روی تلویزیون

سپس  به کمک ریموت و با فشار دادن دکمه پایین، به ردیف مربوط به “ورزش،  یوگا و  تناسب اندام” بروید. در اینجا یک لیست از کانال‌های محبوب لیست شده  است  که در پایین هر کدام اطلاعاتی شامل نام کانال و تعداد فالوورهای یوتیوب   آورده شده است. با انتخاب هر کدام از این کانال‌ها وارد جزئیات بیشتری   خواهید شد. در واقع نت باکس در اینجا یک دید کلی و کامل از محتوای هر  کانال  ورزش روی تلویزیون ارائه داده است.

دسته-بندی ورزش روی تلویزیون در کانال نت باکسدسته-بندی ورزش روی تلویزیون در کانال نت باکس

در  اینجا به کانال‌های مختلف ورزش روی تلویزیون از جمله بدنسازی، ورزش   هوازی، یوگا، کار با دستگاه و … دسترسی خواهید داشت. کافی است که در هر   کدام که مورد علاقه‌تان واقع شد عضو شوید تا همیشه در دسترس تان باشد.

جمع بندی

روش‌های  مختلف تماشای کانال و برنامه ورزش و فیتنس روی تلویزیون به  همراه راهنمای  نصب و اجرای تعدادی از کاربردی‌ترین آن‌ها را به شما گفتیم.  همین الان  فارغ از نوع تلویزیونتان چه هوشمند و چه معمولی می‌توانید به کمک  یک  اندروید باکس نت باکس به تمام موارد بالا خیلی راحت دسترسی داشته باشید.  اپلیکیشن‌های فیت آن،  جیم شو، انرژیم و بسیاری کانال آموزش فینتس، یوگا و  ورزش‌های کششی و پیلاتس  در اپلیکیشن کانال نت باکس در دسترس شما است.  راستی در بخش دیدگاه‌ها به  ما بگویید به کدام کانال و برنامه ورزشی کالری  سوز روی تلویزیون علاقه  دارید؟